Wyszukaj w serwisie
Psy Koty Inne zwierzęta Nasze ZOO Głosem eksperta Pozostałe quizy
Swiatzwierzat.pl > Inne zwierzęta > Kupiła mix sałat, w opakowaniu coś się ruszało. Lidl odpowiada. Jak znalazła się tam żaba?
Lena Tomaszewska
Lena Tomaszewska 30.09.2023 12:03

Kupiła mix sałat, w opakowaniu coś się ruszało. Lidl odpowiada. Jak znalazła się tam żaba?

Żaba w sałacie z Lidla
Żaba w sałacie z Lidla, instagram/zwyczajna_magdalena

Klientka sieci supermarketów Lidl nie miała tego dnia szczęścia. Kiedy przyszła do domu po udanych zakupach, odkryła, że nie wróciła z nich sama. Mały towarzysz dał o sobie znać, kiedy przyglądała się kupionej mieszance sałat. Osłupiała, kiedy szczelnie zamknięte opakowanie zaczęło się ruszać.

Kobieta kupiła mix sałat w Lidlu. W domu czekała ją niespodzianka

Kobieta zakupiła paczkowaną sałatę w sklepie sieci Lidl. Kiedy wróciła do domu, doznała szoku. Niestety nie było jej dane przygotować smacznego posiłku. Chęć do jedzenia jej przeszła, kiedy zobaczyła, co kryje się w miksie sałat. Nienaruszone, zamknięte opakowanie… skakało.

W środku znajdowało się bowiem żyjące stworzenie. Nie był to pająk ani żaden robak. Intruz był znacznie większy. W sałacie z Lidla kobieta znalazła… żabę.

Gdy kupujesz w Lidlu sałatę mix i żaba żywa w opakowaniu gratis – pisze klientka.

76 dni walczyła o życie, lekarze zignorowali objawy u 9-latki. Matka miała przeczucie od początku

Lidl przeprasza za żabę w sałacie

Wideo, na którym uwieczniony został intruz z sałaty, zrobiło w sieci niemały szum. Skacząca żaba w sałacie stała się powodem do żartów i wielu komentarzy. Aktualnie filmik ma jednak wyłączone reakcje.

Do sprawy odniosła się sama sieć Lidl, która utrzymywała, że nie dostała zgłoszenia na temat żaby w sałacie. Wygląda jednak na to, że po jakimś czasie skontaktowali się z autorką filmiku i potraktowali sprawę bardzo poważnie.

Dostałam przeprosiny ze strony Lidla. Przeprosili za zaistniałą sytuację i mają przyjrzeć się, jak mogło do tego dojść – dzieli się klientka.

Lidl poprosił dostawcę sałaty o wyjaśnienia

Co miał do powiedzenia Lidl, spytany przez eska.pl? Okazuje się, że ze względu na brak zgłoszenia, nie mogli głębiej przypatrzeć się sprawie. Brakowało im ważnych danych, którymi mogliby podzielić się z dostawcą.

Dbamy o wysoką jakość oferowanych przez nas produktów. Podejmujemy wiele działań, by takie zdarzenia – jak to wspomniane – nie miały miejsca. Poprosiliśmy naszego dostawcę o wyjaśnienia, jednak aby przeanalizować ten przypadek, producent potrzebuje więcej informacji o produkcie, takich jak: zdjęcie etykiety towaru ze szczegółowymi danymi – odpowiada Lidl.

Takie sytuacje wcale nie należą do rzadkości. Chociaż zazwyczaj wraz z żywnością do domów trafiają mniejsze stworzenia, zdarzyło nam się informować o podobnym przypadku, w którym żaba została znaleziona w innej zieleninie

Źródło: fakt.pl, eska.pl